First week vervolg - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu First week vervolg - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu

First week vervolg

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

De eerste school dag begint hier veel leuker met the really met alles der op en der aan! chearleaders, fanfare, dan beginnen de lessen met op het schema, Leadership, choir, spaans, engels, wiskunde, America historie en drama! en OMG wat een grote school (1700 students!). Eerst natuurlijk zenuwachtig en een beetje gespannen maar dat was over zodra leraren mijn voor en achternaam probeerde uit te spreken! Man k heb gelachen en de klas lachten met me mee!
De eerste school dag ging goed! ik wist een beetje waar ik heen moest en met de lunch zat ik (blijkbaar!) aan de cool kids table, jaa het bestaat echt, de films liegen niet! En ze waren nog aardig ook! Mijn nieuwe broer en zussen waren verbaast, wat het allemaal nog leuker maakte! Ik heb ondertussen al weer drie school dagen er op zitten en ik vond het super :) het is zo anders hier dan back home iedereen is heel erg vriendelijk, geintereseerd en behulpzaam. Ik heb het volgens mij nog nooit zo naar mn zin gehad als nu! Awesome!