Vertrek naar California - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu Vertrek naar California - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu

Vertrek naar California

Door: Fleur Oerlemans

Blijf op de hoogte en volg Fleur

15 Augustus 2014 | Nederland, Rosmalen

Kriebels, zenuwen en een overdosis aan enthousiasme! Dat giert er deze week door mijn hele lichaam!
Ik heb er heel erg veel zin in en kan echt niet wachten om weg te gaan! Er moet alleen nog wel een ding gebeuren.. afscheid nemen van alles wat mij dierbaar en vertrouwd is.

De laatste voorbereiding zijn gedaan, ik heb alles om 10 maanden California te overleven. Gister afscheid genomen van vrienden en familie en een suprise visit gehad van mijn lieve vriendinnetjes! Het was ondanks dat ik weg ga, een hele leuke middag geworden!

En nu.. zijn we er helemaal klaar voor!
America, Bring it!

California here I come!!


  • 15 Augustus 2014 - 19:26

    Nadine:

    Ik zie dat het is gelukt met je blog! Ik wens je nogmaals heel veel plezier met dit grote avontuur en ik ga je zeker volgen.
    Liefs

  • 15 Augustus 2014 - 20:00

    Bernice:

    Hey Fleur!
    Wat is het spannend! Nog maar een paar uurtjes en dan is het zover.
    Hopelijk maak je veel spannende en mooie dingen mee.
    Ook ik wens je veel plezier in Californië.
    Ik weet zeker dat het helemaal goed komt!
    Veel liefs je zusje

  • 17 Augustus 2014 - 12:25

    Talisa:

    Hey lieverdje,
    Heel veel plezier en succes in California!! Ik hoop dat je daar ook heel veel vrienden maakt.
    En dat je maar gezond en wel thuis komt..
    Xxxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fleur

Hello en welkom op mijn reis blog! Mijn naam is Fleur 17 jaar en op het punt alles om te gooien. De reis van mijn leven gaat beginnen op 16 augustus want dan vertrek ik naar California voor 10 maanden, High School Year!!

Actief sinds 10 Aug. 2014
Verslag gelezen: 656
Totaal aantal bezoekers 5958

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2014 - 10 Juni 2015

California, High school year

10 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: