Week 2 - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Fleur

29 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

Hola, uit California. De tweede week is ookal weer een feit, man tijd vliegt hier! Deze week begint het allemaal meer te settelen en een plekje te krijgen. Het voelt ook steeds normaler worden hier het leven, wat goed is :) Met school heb ik besloten om Cross Country te joinen dus volgende week ga ik rondjes hardlopen! Wish me Luck! ook ga ik bij de interactive key club, wat inhoud je helpt de community hier soort van goede doele club maar het gaat mij vooral actieve bezig zijn en natuurlijk nieuwe mensen leren kennen. Het gaat de goede kant op dus! :)
Verder heb ik deze week van Mason and Taylor HAGELSLAG en STROOPWAFELS gekregen!! ze hadden het voor me meegenomen omdat we het daar laatst eens over hadden, want ja wat eten Nederlanders nou s'ochtens!? Ze hebben het deze ochtens geprpbeerd als ontbijt en het ging er in als zoete koek haha. Morgen middag na school gaan we Glamping (camperen) in a barn, en het worden drie dagen van hart-attack eten, spelletjes,hicking and movies. dus ik heb er zin!! :) See you!!

• 31 Augustus 2014 - 21:43

Bomma En Wim:

Lieve Fleur,

Leuk om jouw positieve berichten uit Amerika te lezen.
    We hebben de indruk dat je je al aardig thuis voelt.
    De verhalen over school zijn klinken goed.
    Je reis is goed verlopen, goed gedaan.
    Hier in Maastricht gaat alles naar wens, zoals gewoonlijk.
    We hopen nog veel leuke berichtjes van je te lezen.
    Veel liefs en plezier met je "dear family".