First week - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Fleur Oerlemans - WaarBenJij.nu

First week

Blijf op de hoogte en volg Fleur

25 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

De eerste week dat ik hier ben is een feit! en man wat een roller coaster!!
Ik zal eerst een beginnen met de reis hier heen.. Dat was wel even heftig, helemaal als je iedereen moet achterlaten met een brok in je keel.. om vervolgens met een klein groepje in te stappen in het eerste vliegtuig naar London Hearthow, vervolgens naar Chicago en als laatste naar Sacramento.
Na een laaange dag van reizen kom je aan en daar staan ze dan.. the Price family met leuke borden en veel enthousiasme. Het begin was een beetje awkward maar k voelde me meteen thuis! Ze zijn super aardig met een goeie dosis humour en een warm hart.
Ik was nog niet helemaal gewend of ik moest naar school.. Lincoln high school samen met Taylor, Makalay en Mason, teminsten iemand die ken!

• 25 Augustus 2014 - 07:50

Nadine:

Hey Fleur,

Leuk om te lezen hoe je eerste week is verlopen. Heel veel succes op school daar en geniet ervan! X

• 27 Augustus 2014 - 12:09

H.Oerlemans:

Hallo Fleur,

Fijn om het nieuws van je te lezen over de leuke ervaringen.
    Je bent nu wel wat gewend en bijgekomen van de reis.
    Gelijk al naar school is al direct een sprong in het diepe maar het zal ongetwijfeld lukken.
    Good luck.
    Ik ga van 2t/m 16 september op kuur reis naar Roemenië.